آزمونهای آزمایشی بوک لت مطابق با استاندارد هواپیمایی آخرین مطالب
آرشيو وبلاگ
نويسندگان شنبه 13 اسفند 1398برچسب:, :: 14 :: نويسنده : admin
![]()
معاون استاندارد پرواز سازمان هواپيمايي اعلام كرد:
دلايل سقوط هواپيماي توپولف كاسپين
جام جم آنلاين: معاون استاندارد پرواز سازمان هواپيمايي كشوري جدا شدن يك قطعه از ديسك كمپرسور كمفشار (LPC) موتور شماره يك توپولف كاسپين و برخورد آن قطعه با بدنه هواپيما و لولههاي سوخت هيدروليكي، را علت بروز سانحه توپولف كاسپين اعلام كرد و گفت: عدم ريشهيابي اشكال توسط طراح توپولف در اين سانحه كاملاً مبرهن است.
به گزارش فارس، معاون استاندارد پرواز سازمان هواپيمايي كشوري طي نشست خبري، اذعان داشت: نظارت بر تأمين بيخطري پرواز هواپيماها، نظارت بر توسعه ناوگان و جلوگيري از رقابت مضره ايرلاينها از مسئوليت اين معاونت است. حسين حبيبي احزون افزود: با اين مدل غربالگري خطاهاي صنعت را شناسايي ميكنيم تا به تكرار نرسد زيرا اگر به تكرار رسيد پس از آن منجر به ريسك ميشود و ريسك قطعاً به سانحه ميانجامد. وي با اشاره به اينكه هواپيما از قوانين دقيق آيروديناميكي تبعيت ميكند ، تصريح كرد: تلاش ميكنيم متغيرهاي تصادفي را مهار كنيم.
ادامه مطلب ... شنبه 29 بهمن 1390برچسب:, :: 18 :: نويسنده : admin
این گروه شامل : مهندس محمد رضامروی ؛ مهندس سهیل پورعباس ؛ مهندس صمد رجعتی می باشد .
هواپيماي يكپارچه بال به عنوان نسل جديد هواپيماهاي بدون سرنشين نظامي و غير نظامي ظاهر خواهد شد. هواپيماي با توجه به نوع طراحي داراي قابليت هاي منحصر به فردي مي باشد . طراحي نظامي و تجاري با سرنشين و بدون سرنشين هواپيما ايده جديد انجام شده توسط تيم تحقيقاتي شركت بال سازان پرند شرق بوده و به شكل امروزي نمي باشد . مردم 90 سال است كه تصور ذهنيشان از هواپيما يك لوله است كه داراي دو بال مي باشد . ادامه مطلب ... پیوندهای روزانه پيوندها
|
|||||||||||||||||||
![]() |